Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Οργάνωση μπάνιου...

Το μπάνιο του σπιτιού μας δεν είναι μεγάλο και το μοιράζομαι με άλλα 3 άτομα οπότε πρέπει να είναι έτσι οργανωμένο ώστε να βολευόμαστε όλοι και να είναι για όλους λειτουργικό.Επίσης έχω μια μικρότερη αδερφή η οποία από μικρή έχει την συνήθεια να ξοδεύει αλόγιστα οτιδήποτε βρίσκεται στο μπάνιο...Σήμερα λοιπόν θα σας δώσω μια ιδέα πως να κάνετε λίγη οικονομία στα προϊόντα σας.Αφρόλουτρα,σαμπουάν,κρέμες μαλλιών,καθαριστικά προσώπου όλα βρίσκονται σε μπουκάλια με βαποριζατέρ,αυτό με έχει σώσει από τα μπουκάλια των σαμπουάν με τις τεράστιες τρύπες που μετά αναγκάζεσαι να ξεβγάζεσαι μια ώρα...έτσι λοιπόν όλα είναι τακτοποιημένα σε διάφορα μπουκάλια.Παρακάτω θα σας δείξω κάποια από αυτά.

Αυτό είναι το καθαριστικό προσώπου που χρησιμοποιώ καθημερινά και είναι της Vichy.Η συσκευασία του είναι έτσι και αλλιώς σε βαποριζατέρ,απλά αυτό το μικρό με βολεύει καλύτερα.


Αφρόλουτρο lux το οποίο το χρησιμοποιούν οι υπόλοιποι,μια συσκευασία που διαρκεί πάρα πολύ και σαν άρωμα πολύ συμπαθητικό.


Αυτό το μπουκάλι έχει μέσα lactacyd και απλά έχω αλλάξει το καπάκι.


Εδώ είναι το σαμπουάν της αδερφής μου και το μπουκάλι που αδειάζει πιο συχνά από όλα!!!


Η κρέμα μαλλιών μας που όπως βλέπω χρειάζεται ανανέωση!!


Το σαμπουάν που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό και είναι της Vichy για την τριχόπτωση και αυτό είναι στην αρχική του συσκευασία.


Και τέλος το σαμπουάν που χρησιμοποιούν οι γονείς μου και δεν έχω ιδέα τι μάρκα είναι αυτόν τον καιρό.


Κάποιοι μου είπαν 'έλα μωρέ και στο μπάνιο οικονομία θα κάνουμε'?Αλλά δεν είναι μόνο θέμα οικονομίας,εμένα αυτός ο τρόπος με βολεύει ιδιαίτερα.  

6 σχόλια:

  1. Εξαιρετικό post και πολύ καλή ιδέα αυτό με τα μπουκαλάκια.... Πολύ βολικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσε σαν ιδέα,είναι όντως πολύ βολικά

      Διαγραφή
  2. Παρα πολυ ωραιο ποστ!
    Συμφωνω οτι τα μπουκαλια με βαποριζατερ ειναι πιο βολικα στο να μην πεφτει πολυ προιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτή η ιδέα με έχει σώσει,απλά το μόνο βαρετό είναι ότι βλέπεις συνέχεια τα ίδια μπουκάλια....

      Διαγραφή
  3. πολυ ωραιο ποστ...
    πρωτη φορα ειμαι στο μπλογκ σου και εγινα μελος θα χαρω να σε δω και στο δικο μου http://fay-justbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή