Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Νέες αγορές από τον φαρμακοποιό μου...

Όπως έχετε καταλάβει όταν μένω από κάτι ευχαριστημένη δεν το αλλάζω για κανέναν λόγο,έτσι λοιπόν έγινε και με τον φαρμακοποιό μου και σήμερα θα σας δείξω την νέα μου αγορά(ενώ ήδη ετοιμάζομαι για την επόμενη)

1)KORRES Φλοιός Μανόλιας Κρέμα Ημέρας για πρώτες ρυτίδες:την είχα δοκιμάσει σε δείγμα και μου άρεσε πολύ,εννοείται πως την αγόρασα τελικά και είμαι πολύ ευχαριστημένη.


2)Korres black volcanic minerals professional kohl eyeliner:μολύβι ματιών με μαλακή υφή για το εσωτερικό των ματιών.Πολύ ωραίο αποτέλεσμα που διαρκεί.Προσωπικά χρησιμοποιώ ένα παλιότερο μολύβι της εταιρείας και αυτό το πήρα για την αδερφή μου.

3)Healthaid broncold syrup:προτιμώ τα φυσικά σιρόπια και το συγκεκριμένο είναι για τον βήχα,τον πονόλαιμο,το κρυολόγημα και την καταρροή


4)Power health multi:βιταμίνες απαραίτητες για τον οργανισμό μας

Και κάποια δειγματάκια που μου έστειλαν με την παραγγελία μου

Το συνολικό μου κέρδος κάνοντας την αγορά μου μέσω internet είναι περίπου 20 ευρώ,ένα πολύ σημαντικό ποσό για την δική μου τσέπη.

6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία όλα :) Μεγειά!
    Σκέφτομαι κι εγώ να κάνω κάποια παραγγελία σε online φαρμακείο, γιατί βλέπω ότι οι τιμές είναι πολύ κατεβασμένες.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν βρεις αυτό που ψάχνεις είναι από τα καλύτερα φαρμακεία,την επόμενη μέρα είναι σπίτι σου η παραγγελία

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. να σου πω την αλήθεια από όσες κρέμες του έχω δοκιμάσει μόνο αυτή μου ταίριαξε,αλλά γενικά μαρέσει σαν εταιρεία στα καλλυντικά την προτιμώ.

      Διαγραφή