Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Ψωνίζοντας από φαρμακείο μέσω internet

Πριν ένα χρόνο περίπου ανακάλυψα τα φαρμακεία μέσω internet και αφού τα έψαξα πολύ καλά και σύγκρινα τιμές σε προϊόντα και μεταφορικά προχώρησα σε αγορά.Επέλεξα το pharmacy4u γιατί είχε τις καλύτερες τιμές στα προϊόντα που με ενδιέφεραν και δωρεάν μεταφορικά για αγορές πάνω από 29 ευρώ.Όσες φορές όμως και αν έκανα παραγγελία η αναμονή είναι 1 με 2 μήνες!!!!Η επικοινωνία μέσω τηλεφώνου είναι λίγο περίεργη αφού σχεδόν ποτέ δεν είναι ευγενικοί και ποτέ δεν στέλνουν κάποιο δείγμα.
Έχω παραγγείλει 3 φορές (και κάποιες ακόμα φορές έχω ακυρώσει την  παραγγελία λόγω αναμονής) και όλες ήταν αποτυχημένες!Σε ενημερώνουν ότι μέσα στην βδομάδα θα γίνει παραλαβή του προϊόντος που δεν είναι διαθέσιμο και αυτό δεν γίνεται ποτέ...
Θα μου πείτε αφού δεν είσαι ευχαριστημένη γιατί τους προτιμάς?Και θα έχετε και δίκιο αλλά έχει τις πιο συμφέρουσες τιμές και προφανώς σε αυτό βρίσκουν πάτημα.Επίσης να αναφέρω ότι τους έχω στείλει  email με τα "παράπονα" μου και απάντηση δεν πήρα!Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν έβρισκα άλλο φαρμακείο το ίδιο οικονομικό σίγουρα θα το προτιμούσα γιατί σαν πελάτης θέλω να με σέβονται και να προσπαθούν να με εξυπηρετήσουν.
Σε επόμενο Post θα δείτε την παραγγελία μου η οποία έφτασε μετά από 2 μήνες!!!
Εσείς έχετε εμπειρία από φαρμακεία μέσω Internet?

7 σχόλια:

  1. sumfwnw se ola alla pada kataligw na pairnw apo ekeinous logw timis!theloune piesi!an den tous pareis toulaxisto n3 tilefwna den idrwnei to afti.edw vlepeis oti proionta einai diathesima kai meta apo kapoies meres mh diathesima pragma pou simainei oti mporei na ta vazoun se alles paragglies gia na tis oloklirwsoun!oti na nai!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις δίκιο σε κάποιο στάδιο μου έλειπε μόνο 1 προϊόν κ μετά από λίγο έλειπαν όλα,όταν τους πήρα τηλ μου είπαν ότι θα έρθουν άμεσα.Νομίζω οφείλεται στην κακή οργάνωση που έχουν...

      Διαγραφή
  2. Εγω εχω παραγγειλει 2 φορες απο αυτους και αν ξαναπαραγγειλω να μου κοπει το χερι... Αγενης δεν μπορω να πω οτι ηταν απεναντι μου αλλα αυτο το "σε εξυπηρετω οποτε θελω" ειναι απαραδεκτο... Ετσι, οποτε θελω φαρμακειο online κανω ερευνα αγορας, το πιο φθηνο βγαινει το pharmacy4u και επιλεγω το αμεσος ακριβοτερο. Την τελευταια φορα, δε θυμαμαι απο πού ειχα ψωνισει, παρηγγειλα την Τριτη πρωι, το απογευμα μου τηλεφωνησε η υπαλληλος στο κινητο και με ενημερωσε οτι το προιον που ειχα αγορασει ειχε διπλοπερασει στο site τους και το ενα φαινοταν διαθεσιμο ενω το αλλο οχι. Στην πραγματικοτητα δεν το ειχαν σε στοκ αλλα αφου το ειχα αγορασει θα προσπαθουσε να το βρει απο αλλο φαρμακειο. Την Πεμπτη το πρωι το παρελαβα και μαλιστα απο το Ηρακλειο, οχι απο την Πατρα! Ε, λοιπον τους βγαζω το καπελο και δε θα χαλαστω για 2-3 ευρω αφου κανω τη δουλεια μου με ανθρωπους που με σεβονται και εκτιμουν τα χρηματα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω δεν είναι τυχαίο που όλοι έχουν κάτι αρνητικό να πουν.Ο λόγος που δεν ψώνισα από αλλού είναι γιατί δεν βρήκα αυτά που ήθελα.

      Διαγραφή
  3. Έχω ακριβώς την ίδια εμπειρία από εσένα και πλέον, έπειτα από αρκετές προσπάθειες από πλευράς μου, δεν τους δίνω άλλη ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω διαβάσει παράπονα σε κάποιο site και τις απαντήσεις της εταιρείας και σε καμία απάντηση δεν παραδέχονται το λάθος τους,πάντα φταίμε εμείς οι καταναλωτές,όσο για θετική κριτική ούτε μία...

      Διαγραφή
    2. Τραγικό, τι να πώ.. Μετα κι απο αυτά που ακούω, ποτέ ξανα!

      Διαγραφή