Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Η πολυπόθητη παραγγελία..!!

1)Solene αντηλιακή κρέμα προσώπου με δώρο αντηλιακό γαλάκτωμα:
Ακόμα δεν τα έχω δοκιμάσει στην θάλασσα αλλά από το λίγο που τα χρησιμοποίησα στην πόλη μου άρεσαν.Έχουν ωραίο άρωμα,απαλή υφή και η συσκευασία τους είναι airless 



2)Bepanthol γαλάκτωμα σώματος:
Την έχω δοκιμάσει ξανά και μου αρέσει πάρα πολύ.Είναι δροσερή,απορροφάται αμέσως,δεν είναι λιπαρή και το άρωμα της είναι σχεδόν ανύπαρκτο.Νομίζω είναι το αγαπημένο μου γαλάκτωμα.Είναι κατάλληλο για μετά την ηλιοθεραπεία,για ήπια εγκαύματα,για το ξεφλούδισμα και το τράβηγμα του δέρματος,για μετά την αποτρίχωση και το ξύρισμα.


3)Lactacyd intimo απαλό υγρό καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή:
Ένα προϊόν που χρησιμοποιώ πολλά χρόνια.Είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση και δεν έχει άρωμα.


4)Dr Scholl σύστημα αντιμετώπισης των μυκήτων των νυχιών:
Ένα προϊόν που δεν αγόρασα για εμένα και ελπίζω να είναι αποτελεσματικό!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου