Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Gehwol review

Την εταιρεία gehwol την ξέρουμε σχεδόν όλοι και ξέρουμε όλοι πόσο αποτελεσματικά προϊόντα έχει,κατά καιρούς έχω δοκιμάσει κρέμα για τους κάλλους και άλλα προϊόντα και πάντα έμενα ευχαριστημένη.Πρόσφατα η εταιρεία μου έστειλε κάποια προϊόντα να δοκιμάσω.


Ας ξεκινήσουμε από τo crub για τα πόδια:mother of pearl scrub:έχει πολύ ωραία θαλασσινή μυρωδιά και είναι ένα πολύ ωραίο προϊόν για τα πόδια μας ειδικά τώρα το καλοκαίρι.Οι κόκκοι που περιέχει είναι ακριβώς στο μέγεθος που πρέπει και δεν γδέρνουν τα πόδια.

Peeling από μπαμπού και κερί jojoba:επίσης πολύ αποτελεσματικό και με πολύ ωραία δροσερή μυρωδιά.

Κρέμα σώματος και αφρόλουτρο σε μορφή αφρού:δύο προϊόντα που προσωπικά δεν τα ευχαριστήθηκα.Είπα να ξεκινήσω τις δοκιμές με την κρέμα σώματος αλλά δυστυχώς σταμάτησα εκεί δεν προχώρησα στο αφρόλουτρο.Η μυρωδιά της κρέμας δεν μου άρεσε καθόλου,μου θύμισε νοσοκομείο και ήταν πολύ λιπαρή για εμένα,επίσης μου προκάλεσε ερεθισμό οπότε καταλαβαίνετε γιατί δεν δοκίμασα και το αφρόλουτρο.


Τα προϊόντα μπορείτε να τα βρείτε σε φαρμακεία και πολύ πιο οικονομικά σε φαρμακεία στο internet

4 σχόλια: