Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Dust +cream beauty products and more

Πρόσφατα έλαβα ένα δέμα από την Dust +cream με πολύ όμορφα προϊόντα! Ενθουσιάστηκα αμέσως με το άρωμα και την όζα,τελικά αφού τα δοκίμασα όλα ήταν όλα τέλεια και σε πολύ καλές τιμές.Αφού δοκίμασα τα προϊόντα πήγα και στο κατάστημα τους στο Κορδελιό Θεσσαλονίκης και μου άρεσε πάρα πολύ,μπορείς εκεί να βρεις τα πάντα,υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε χρώματα και μάρκες.
Ήρθε λοιπόν η ώρα να σας πω την γνώμη μου για τα προϊόντα που δοκίμασα.

Θα ξεκινήσω από τα αγαπημένα μου πρώτα!


Τέλειο χρώμα,ακόμα και με ένα πέρασμα το χρώμα βγαίνει ακριβώς όπως το βλέπετε απλά έχει λίγο μικρότερη διάρκεια.Στεγνώνει πολύ γρήγορα και παρόλο που έχει μικρά strass ξεβάφεται πολύ εύκολα.Η τιμή του είναι 1,5euro


Άρωμα τύπου Love Cloe,δεν γνωρίζω πως μυρίζει το γνήσιο άρωμα όμως αυτό που μου έστειλαν μυρίζει πολύ όμορφα και έχει μεγάλη διάρκεια.Όταν πέρασα από το κατάστημα είδα ότι υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε αρώματα και όπως μου είπε η κοπέλα τα 50ml κοστίζουν 5euro και τα 100ml 10euro.


Καφέ μάσκαρα πολύ ωραία για τα πρωινά που θέλουμε κάτι πιο απαλό,έμεινα ευχαριστημένη από την διάρκεια και το αποτέλεσμα.Η τιμή της είναι 4,5euro


Καφέ μολύβι ματιών πολύ όμορφο αποτέλεσμα.Η τιμή του είναι 1,5euro


Σκιές ματιών σε τέλειο γήινο χρώμα.Η τιμή τους είναι 2euro


Ασετόν με λάδι με καθόλου ενοχλητικό άρωμα 

1 σχόλιο:

  1. Αχ φαίνονται όλα τόσο ωραία και οικονομικά!
    Έχεις βραβειάκι! http://mariabeautygirl.blogspot.gr/2013/05/one-lovely-blog-award-questions.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή