Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Διαγωνισμός σε συνεργασία με την Natural Essence

Η σειρά φυτικών καλλυντικών Natural Essence παρασκευάζεται από αγνά, φυσικά υλικά και είναι 100% χειροποίητα. Αποτελούνται από λάδια φυτικής προέλευσης, εκχυλίσματα και αιθέρια έλαια από άνθη και βότανα μεταξύ άλλων. Οι συνταγές ακολουθούν τους βασικούς κανόνες βοτανοθεραπείας και αρωματοθεραπείας και είναι προσεγμένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι φιλικά και απαλά ακόμα και για τα πιο ευαίσθητα δέρματα. Δεν περιέχουν βλαβερές για τον οργανισμό και το περιβάλλον ουσίες όπως χρωστικές, parabens, pegs και παραφινέλαια.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα http://www.naturalessencegr.blogspot.gr/ 

Επίσης να σας ενημερώσω ότι για τον Μάρτιο υπάρχει μια πολύ καλή προσφορά στο σετ κατά της γήρανσης και μπορείτε  να το αποκτήσετε μόνο με 10euro

Η Natural Essence κάνει δώρο σε μία από εσάς ένα σετ κατά της γήρανσης το οποίο αποτελείται από τα εξής προϊόντα:
1.      Κρέμα προσώπου κατά της γήρανσης.
Περιέχει θρεπτικά έλαια όπως τριανταφυλέλαιο, λάδι αβοκάντο και λάδι μποράγκο, πλούσια αντιοξειδωτικά συστατικά όπως εκχύλισμα γκίνκο, δενδρολίβανο και βιταμίνες Α,C και Ε. Θρέφει το δέρμα, ενισχύει την ικανότητά του να διατηρεί τη φυσική του υγρασία, μειώνει τις λεπτές γραμμές και ρυτίδες και βοηθάει στην υγιή εμφάνιση του.
Αναλυτικότερα όλα τα συστατικά του θα τα βρείτε εδώ:http://naturalessencegr.blogspot.gr/2012/05/blog-post.html


2.      Κρέμα ματιών
Περιέχει θρεπτικά έλαια όπως λάδι νυχτολούλουδο και λάδι φραγκοστάφυλο, πλούσια αντιοξειδωτικά συστατικά και βιταμίνη Ε, υαλουρονικό οξύ, κολλάγονο, καθώς και aloe vera gel. Βελτιώνει την υφή του δέρματος γύρω από τα μάτια, μειώνει τους μαύρους κύκλους και τις σακούλες κάτω από τα μάτια και λειαίνει τις λεπτές γραμμές.Αναλυτικότερα όλα τα συστατικά του θα τα βρείτε εδώ:http://naturalessencegr.blogspot.gr/2013/03/blog-post.html



Για να συμμετέχετε στον διαγωνισμό πρέπει:1)να είστε μέλη του blog 2)με σχόλιο να αφήσετε το όνομα με το οποίο ακολουθείτε,ένα e mail 3)να μου απαντήσετε με σχόλιο αν χρησιμοποιείτε φυτικά καλλυντικά και αν είστε ευχαριστημένες
Διάρκεια διαγωνισμού 15/3-21/3 στις 18:00 καλή επιτυχία!!!

59 σχόλια:

  1. Χρησιμοποιώ φυτικά καλλυντικά κ είμαι πολύ ευχαριστημένη!
    gfc: tereza k
    k.tereza9@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όχι δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ,αν και θα ήθελα.....
    gfc:smpyrrr
    email:simdots@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ gfc:ΕΛΕΝΗ ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΥ e-mail:elenimitsop@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. gfc didi ddi
    e mail didipaok@gmail.com
    xrisimopoio fitika kallintika k genika proionta alla eimai k ligo distaktiki logo allergion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο Save and Win GREECE, - http://www.SaveAndWin.GR αλλά και http://www.facebook.com/saveandwin.gr - δείτε τον εδώ: http://www.saveandwin.gr/cVzKl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. gfc: EUA BRAUN
    email: eua_braun@yahoo.gr

    δεν έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα φυτικά προϊόντα....ευκαιρία να τα δοκιμάσω λοιπόν..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.. θα ήθελα όμως πολύ! :)
    gfc: Xristina Combra
    vouzi.xristina@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. maraki___2222@hotmail.com
    Χρησιμοποιώ φυτικά καλλυντικά γιατι ειναι τα καλύτερα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελευταία έχω αρχίσει και χρησιμοποιώ και μπορώ να πω πως είμαι κατενθουσιασμένη ^_^
    Ευχαριστούμε για τον όμορφο διαγωνισμούλη :)
    gfc:DTMakeUpGirl
    olia.tekof.13@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόνο φυτικά καλλυντικά!!Τίποτα καλύτερο. Καλή συνέχεια με τις κοσμητικές δημιουργίες σας!
    gfc:Dina Petropoulou
    con.petro@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ta latreuoume ta fustika kai panta ta protimoume!!!
    gfc xrusa
    balantou_22@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΕΩΣ ΤΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ. ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΞΙΟΠΡΟΣΕΧΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έχετε ακολουθήσει όλα τα βήματα για να συμμετέχετε!!

      Διαγραφή
  13. Χρησιμοποιώ μόνο και πάντα φυτικά , δηλαδή φυσικά καλλυντικά.
    Είναι ό,τι καλύτερο μπορούμε να προσφέρουμε στον εαυτό μας!
    HARA TSATSOU
    haratsatsou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. eopyynf HM
    eopyynf@gmail.com
    Χρησιμοποιώ ... ό,τι καλύτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. gfc marina gm
    ma-rine@live.com
    Χρησιμοποιω κ ειμαι πολυ ευχαριστημενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχω χρησιμοποιήσει κάποια από εταιρείες που χρησιμοποιούν φυσικά συστατικά, αλλά όχι από τα λεγόμενα "φρέσκα" ...

    mail: f.xanth@gmail.com

    Google Friend Connect: Morbid_Girl

    Φωτούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ
    Αthina Vertseti
    athinave@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μ αρέσουν τα φυτικά και χωρίς parabens και είμαι πολύ ευχαριστημένη
    mail happy_xara@yahoo.gr
    Gfc charoula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου αρέσουν πολύ τα φυτικά καλλυντικά,όμως έχω πολύ καιρό να τα χρησιμοποιήσω.Φαντάζομαι τώρα θα είναι πολύ καλύτερα.
    Gfc:Bebe Mimi
    E-mail:charatsiari.maria@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. dystyxws synithws xrisimopoiw proionta drugstore kai den exw dokimasei akomi fysika kallintika!!!
    gfc: c'est moi
    mail: sizebeauty@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θα ήθελα να τα δοκιμάσω!
    aggelikh999@hotmail.com
    gfc:aggelikh999

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλημερα!δεν εχω δοκιμασει ποτε αλλα πολυ θα το ηθελα!ευχαριστουμε!
    gfc magdalene volonaki
    magvol_13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλημέρα!!προτιμώ να φυτικά γιατί είναι πιο αποτελεσματικά για το δέρμα μου...lilaki_g@windowslive.com
    gfc:ΗΡΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. λοιπόν εδώ και 4 χρόνια χρησιμοποιώ καλλυντικά φυτικά και μ' αρέσουν τρελά...δεν αγοράζω τίποτα με χημικά
    elenitca1985@yahoo.gr
    gfc elena1985

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρησιμοποιώ μόνο φυσικά καλλυντικά. Είναι ό,τι καλύτερο!!!
    gfc: Xrisa Vasiliou
    fatsoulalepto4ever@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πρόσφατα αγόρασα φυσικά καλλυντικά και συγκεκριμένα: ενυδατική κρέμα προσώπου, σαπούνι από χαμομήλι και ένα σέρουμ για την ακμή από τσαιόδεντρο. Είναι η πρώτη φορά που τα χρησιμοποιώ και ακόμα δεν μπορώ να πω αν είμαι ευχαριστημένη ή όχι. Σίγουρα είμαι όμως ευχαριστημένη για το γεγονός ότι είναι απόλυτα φυσικά και επίσης οτι δεν δοκιμάζονται στα καημένα τα ζώα!

    GFC: ΕΛΕΝΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ
    e-mail: pavhele@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρησιμοποιώ φυσικα καλλυντικα και μου αρέσουν πολυ
    Gfc hara
    Hara_pantelaki@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρησιμοποιώ και μου αρέσουν πολυ!!!
    gfc:roulamp mpyrou
    mail:roulampyrou@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. GFC cgianneli
    email cgianneli@hotmail.com
    Νομίζω οτι δεν έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. GFC Angelique Lagou
    email lagouangelique@gmail.com


    δεν εχει τυχει να χρησιμοποιήσω ακομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. gfc: Σταυρούλα
    mail: stavroula211977@yahoo.gr
    Δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμα φυτικά καλλυντικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ολοκληρώθηκε και αυτός ο διαγωνισμός,μόλις γίνει η κλήρωση θα ενημερωθεί η νικήτρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θα'θελα πολύ να τα δοκιμάσω!!!
    gfc:papinoula
    fb:Katerina Kat
    email:papinoula@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή