Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Απογοήτευση Νο 1

Όλο το καλοκαίρι διάβασα σε πολλά blog για το Moroccan Argan Oil της Avon και αποφάσισα να το δοκιμάσω και εγώ.Τα μαλλιά μου ήταν αρκετά ταλαιπωρημένα και πολύ μακριά οπότε περίμενα πως και πως να δω τα αποτελέσματα.Δυστυχώς όμως στα δικά μου μαλλιά δεν έκανε απολύτως τίποτα,δεν είδα κανένα αποτέλεσμα παρά μόνο έντονη λιπαρότητα.Το χρησιμοποίησα μόνο ένα μήνα και από τότε κάθεται στο ντουλάπι.Απογοητεύτηκα εντελώς.
Πριν από αυτά το λαδάκι είχα αγοράσει ένα λάδι της Farcom το οποίο ήταν πολύ καλύτερο,σαν υφή δεν ήταν τόσο λιπαρό και σε εμένα είχε αποτέλεσμα,σίγουρα θα το αγοράσω ξανά αν το βρω.
Εσείς τι λαδάκι χρησιμοποιείτε για τα μαλλιά σας?




2 σχόλια:

  1. Εγώ είχα αγοράσει της L'oreal για τα βαμμένα μαλλιά,όμως δεν είδα καμιά διαφορά στα μαλλιά μου. Το άρωμα ήταν πολύ ωραίο,δεν ήταν λιπαρό,ξέμπλεκε τα μαλλιά μου μετά το λούσιμο και πριν το χτένισμα-στέγνωμα,αλλά μέχρι εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έχω δοκιμάσει αυτό που λες,πάντως και αυτό έχει ωραία μυρωδιά αλλά μέχρι εκεί!!

      Διαγραφή