Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Bioten Review

Πριν αρκετό καιρό έλαβα ένα πακετάκι από την γνωστή σε όλους μας bioten.Άργησα να γράψω το review επειδή εκείνο τον καιρό χρησιμοποιούσα άλλη κρέμα.Τώρα όμως μπορώ να μοιραστώ μαζί σας την άποψη μου.

Bioten Skin Moisture
Μια ενυδατική κρέμα ημέρας ιδανική για κανονική/μεικτή επιδερμίδα.Η υφή της είναι μη λιπαρή και πολύ ελαφριά,μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμη και ως βάση για το μακιγιάζ.Μου άρεσε,ταίριαξε στην επιδερμίδα μου και θα την αγόραζα σίγουρα.


Bioten Skin Moisture Cleansing Gel
Gel καθαρισμού της ίδιας σειράς.Ένα προϊόν το οποίο δεν περιέχει σαπούνι και δεν ξηραίνει την επιδερμίδα, με πολύ ωραίο άρωμα.Μου άρεσε και αυτό και σίγουρα θα το αγόραζα. 


Bioten Skin Repair Intensive Firming Serum
Ένας ορός εντατικής σύσφιξης ενδεδειγμένος για ηλικίες από 45 και πάνω, υπόσχεται άμεσα πιο σφριγηλό και νεανικό δέρμα.Το προϊόν αυτό δεν το δοκίμασα καθώς δεν ταιριάζει στην ηλικία μου και στις απαιτήσεις της επιδερμίδας μου, η μητέρα μου όμως που το χρησιμοποίηση έμεινε ευχαριστημένη.


Η bioten δίνει την δυνατότητα σε όλες τις γυναίκες να περιποιούνται την επιδερμίδα τους με προϊόντα σε πολύ προσιτές τιμές,επίσης αρκετά συχνά μπορούμε να βρούμε προϊόντα της σε προσφορές 1+1 δώρο.Εσείς χρησιμοποιείτε κάποιο προϊόν της εταιρείας?




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου