Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Προϊόντα bioten

Τα προϊόντα της bioten τα βρίσκουμε πολύ εύκολα και συνήθως είναι σε προσφορά,αποτελούν μια οικονομική λύση για όλες μας χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι καλά.Σήμερα έχω να σας δείξω κάποια προϊόντα που μου έστειλε η εταιρεία.



Recaptiv κρέμα ημέρας αναδόμησης και αντιγήρανσης:δεν το δοκίμασα αλλά το έδωσα στην μαμά μου και της άρεσε.

Μαντηλάκια καθαρισμού για θαμπό αφυδατωμένο δέρμα:είναι με ρόδι,μυρίζουν πολύ ωραία και αφαιρούν το make up.Επίσης κάτι σημαντικό είναι ότι δεν τσούζουν καθόλου τα μάτια.

Θρεπτικό αφρόλουτρο:έχει ωραία μυρωδιά αλλά δεν μου άρεσε γιατί μου φάνηκε ότι αφήνει λιπαρότητα.

Γαλάκτωμα εντατικής ενυδάτωσης:ωραία διακριτική μυρωδιά και προσφέρει εντατική ενυδάτωση.

CC κρέμα:την φορούσα όλο το καλοκαίρι αλλά τώρα την έχω αποχωριστεί γιατί το χρώμα της είναι σκούρο.Μου άρεσε πολύ,ήταν όσο καλυπτική χρειαζόμουν και μύριζε υπέροχα.


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου