Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Μια dove απογοήτευση...

Όταν ένα προϊόν ανταποκρίνεται στις ανάγκες μου και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη δεν ψάχνω κάτι άλλο να το αντικαταστήσω αυτήν την φορά όμως το roll on που χρησιμοποιώ δεν μπορούσα να το βρω και είπα να δοκιμάσω κάποιο άλλο.Τα προϊόντα της dove ήταν σε προσφορά και έβγαιναν τα 2 roll on λίγο παραπάνω από 1ευρώ και έτσι θεώρησα πως ήταν η καλύτερη στιγμή για μια δοκιμή.Μάλιστα δεν πήρα μόνο ένα σετ αλλά 3 (επηρεάστηκα από τα αρώματα)





Και τα 3 έχουν πολύ ωραία μυρωδιά αλλά κανένα αποτέλεσμα σε εμένα.Καταρχήν όταν τα φορούσα ίδρωνα πολύ περισσότερο από το φυσιολογικό μου και αμέσως με έπιανε φαγούρα.Πρόβλημα δυσοσμίας δεν αντιμετώπισα ούτε λεκέδες στα ρούχα(για να λέμε τα πράγματα όπως είναι!!!)Την ίδια περίοδο τα δοκίμασαν και η μαμά μου με την αδερφή μου και απογοητεύτηκαν και αυτές.
Σίγουρα δεν πρόκειται να μπω ξανά στην διαδικασία να δοκιμάσω Roll on αυτής της εταιρείας...
Εσείς τα έχετε δοκιμάσει?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου