Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

EFFACLAR MAT

Ενυδατική σμηγματορρυθμιστική φροντίδα.
Διπλή αποτελεσματικότητα: Ματ αποτέλεσμα και Σύσφιξη των πόρων.

Προσφέρει ματ αποτέλεσμα.
Μειώνει την παραγωγή σμήγματος και τους πόρους.

ΤΥΠΟΣ ΔΕΡΜΑΤΟΣ / ΑΝΑΓΚΗ

Λιπαρό δέρμα. Κατάλληλο για το ευαίσθητο δέρμα.
Μη λιπαρή υφή (oil-free). Ματ αποτέλεσμα που διαρκεί, από την πρώτη εφαρμογή. Δε δημιουργεί μαύρα στίγματα. Δοκιμασμένο υπό δερματολογικό έλεγχο.

ΟΦΕΛΗ

Ενυδατώνει άμεσα, εξασφαλίζοντας ματ αποτέλεσμα. Μέρα με τη μέρα, η επιδερμίδα εξυγιαίνεται, οι πόροι συσφίγγονται και η παραγωγή σμήγματος ομαλοποιείται. 


Η effaclar mat αποτελεί την μεγαλύτερη απογοήτευση του τελευταίου καιρού για μένα,είχα διαβάσει καλές κριτικές και έτσι σκέφτηκα να αλλάξω την κρέμα που ήδη χρησιμοποιώ και να δοκιμάσω αυτήν.Η ενυδάτωση είναι ανύπαρκτη,είναι σαν να μην φοράω κρέμα.Τώρα για το αν μειώνει τους διεσταλμένους πόρους δεν ξέρω γιατί εφόσον δεν μου προσφέρει ενυδάτωση όλα τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν.Το καλό είναι ότι την αγόρασα από φαρμακείο στο internet και έτσι έχω να κλαίω λιγότερα λεφτά.
Μήπως την έχετε δοκιμάσει?

2 σχόλια:

  1. Είσαι από τις μόνες κοπέλες που έχω ακούσει να μην τους αρέσει αυτή η κρέμα όλες λένε τι ωραία που είναι εγώ προσωπικά δεν την έχω δοκιμάσει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι όντως και εγώ διάβαζα συνέχεια θετικά,απλά στο θέμα της ενυδάτωσης δεν με κάλυψε καθόλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή