Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Ακόμη μια αγορά από την σελίδα ofarmakopoiosmou

Όπως έχετε καταλάβει έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη από τις αγορές μου από το συγκεκριμένο φαρμακείο.Αυτήν την φορά αντιμετώπισα μια ατυχία για την οποία ευθυνόταν η εταιρεία courier και το φαρμακείο φρόντισε να αποκαταστήσει αμέσως (μέσα σε λιγότερο από μία ώρα από όταν έστειλα το e mail) και μου έστειλαν ξανά την ίδια παραγγελία χωρίς να χρεωθώ κάτι.Εννοείται πως τους ευχαριστώ για ακόμα μία φορά.Παρακάτω θα σας δείξω τις περιείχε η παραγγελία μου.

Lactacyd intimo:καθαριστικό για την ευαίσθητη περιοχή,το χρησιμοποιώ πολύ καιρό και σας το έχω δείξει ξανά

Pharmasept Tol Velvet Cryotherapy Freezing Power Gel:gel για την αντιμετώπιση των μυικών πόνων,αφήνει την αίσθηση του πάγου και έχει πολύ ευχάριστη μυρωδιά.

Health aid broncold syrup:σιρόπι για τον βήχα και τον πονόλαιμο με ωραία γεύση αλλά πριν το χρησιμοποίησετε καλύτερα να συμβουλευτήτε τον φαρμακοποιό σας.

Korres αρωματικό σιρόπι για τον λαιμό:΄χει και αυτό ωραία γεύση και επίσης προτείνω να συμβαουλευτήτε τον φαμακοποιό σας πριν το χρησιμοποιήσετε.

Merc herp apaisyl κρέμα για τον επιχείλιο έρπητα:επίσης είναι πολύ αποτελεσματική.

Και τέλος κάποια από τα δείγματα που μου έστειλαν


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου