Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Le Petit Marseiliais - Ένα με τη φύση...

Με τα αφρόλουτρα έχω μια ιδιαίτερη σχέση...δεν πειραματίζομαι πολύ στα αρώματα αλλά θέλω να τα αλλάζω συχνά,έχω δηλαδή συγκεκριμένα αφρόλουτρα που χρησιμοποιώ εναλλάξ.Τα αφρόλουτρα   Le Petit Marseiliais μου αρέσουν γιατί έχουν άρωμα που κρατάει χωρίς να είναι έντονο και δεν μου έχουν δημιουργήσει κάποια αλλεργία.Τελευταία δοκίμασα ένα με άρωμα βανίλια και ένα με άνθη πορτοκαλιάς.Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα να τα διαλέξω γιατί μου άρεσαν όλα όσα μύρισα.



Το δικό σας αγαπημένο άρωμα σε αφρόλουτρο ποιο είναι?

4 σχόλια:

  1. Έχουμε τα ίδια αφρόλουτρα και εμένα αυτά τα δύο ήταν τα αγαπημένα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αγαπημένο μου με διαφορά είναι το ροδάκινο,όμως και αυτές οι μυρωδιές είναι πολύ ευχάριστες

      Διαγραφή
  2. αχ εμένα αυτά δεν μου άρεσαν...δεν ξέρω γιατί...:(
    νομίζω περισσότερο μου αρέσουν τα αφρόλουτρα της dove!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα dove μου δημιουργούν κάτι σαν αλλεργία είναι η αλήθεια αλλά και εκεί βρίσκεις ωραίες μυρωδιές όπως το αφρόλουτρο με το αμύγδαλο!!

      Διαγραφή