Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Αργά η γρήγορα βρίσκεις αυτό που αξίζει....

Σε προηγούμενη ανάρτηση σας είπα για την απογοητευτική εμπειρία που είχα από ένα φαρμακείο μέσω internet,τώρα ήρθε η ώρα να σας πω για ένα τέλειο φαρμακείο που βρήκα.Εδώ και πολλά χρόνια προτιμώ τα φαρμακευτικά προϊόντα απλά πλέον τα φαρμακεία της γειτονιάς δεν συ,φέρουν και έτσι άρχισα να ψάχνω ένα καλό φαρμακείο μέσω internet βρήκα το εξής:http://www.ofarmakopoiosmou.gr/ και ευτυχώς αυτήν την φορά όλα πήγαν καλά για την ακρίβεια πολύ καλύτερα από ότι περίμενα.Η παραγγελία μου εκτελέστηκε με ταχύτητα και όσες φορές επικοινώνησα με κάποιον υπάλληλο ήταν πολύ ευγενικός. Πάμε να σας δείξω τι αγόρασα.



Ας ξεκινήσουμε από τις πολυβιτάμινες οι οποίες μάλιστα ήταν σε προσφορά 1+1 δώρο:τις χρησιμοποιούμε οικογενειακώς και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. 


Το σύστημα αντιμετώπισης μυκήτων των νυχιών DR Scholl:είναι δεύτερη φορά που το αγοράζω(όχι για εμένα) και είναι πολύ αποτελεσματικό.Τα νύχια έχουν σταθερή βελτίωση και η μυρωδιά του δεν είναι καθόλου έντονη.


Vichy normaderm gel για καθημερινή απολέπιση και βαθύ καθαρισμό:ένα προϊόν που το χρησιμοποιώ χρόνια και μου προσφέρει αυτό ακριβώς που χρειάζομαι.Δεν γδέρνει την επιδερμίδα όπως άλλα,ούτε την ερεθίζει,οι κόκκοι είναι ακριβώς στο μέγεθος που χρειάζεται.


Τέλος ένα σαπούνι για ευαίσθητες επιδερμίδες Detton soap sensitive:έχει ωραία μυρωδιά και αφήνει την επιδερμίδα απαλή.


Αυτά είναι τα προϊόντα που αγόρασα και για τα οποία έδωσα 30 ευρώ.Εννοείται πως θα συνεχίσω να ψωνίζω από το συγκεκριμένο φαρμακείο και το έχω ήδη κάνει!!!
Εσείς έχετε εμπειρία από κάποιο φαρμακείο μέσω internet?

2 σχόλια:

  1. Χρησιμοποίησες κάποιο εκπτωτικό κουπόνι;; Έχω ψάξει στο ιντερνετ και δε μπορώ να βρω κανένα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο κουπόνι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή