Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

La Roche - Posay

Πριν λίγες μέρες η assetOgilvy μου απέστειλε δωρεάν ένα προϊόν εκ μέρους της Loreal Cosmetique Active τον ορό Hydraphase Intense Serum. Είναι ένα προϊόν ιδανικό για ευαίσθητο και αφυδατωμένο δέρμα.
Το δέρμα μου είναι πολύ ευαίσθητο και αυτές τις ημέρες λόγω υπερβολικής έκθεσης στον ήλιο παρουσίασε σημάδια αφυδάτωσης οπότε ο ορός αυτός ήταν ακριβώς ότι χρειαζόμουν.τα αποτελέσματα ήταν ορατά από την πρώτη εφαρμογή, η επιδερμίδα μου ενυδατώθηκε και τα σημάδια αφυδάτωσης άρχισαν να υποχωρούν. Πλέον τον χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ.
Περιέχει ιαματικό νερό της La Roche-Posay.Η υφή του είναι λεπτόρρευστη (gel), δροσερή, μη λιπαρή και απορροφάται αμέσως από την επιδερμίδα.

Όσες έχετε παρόμοιο πρόβλημα προτίνω να το δοκιμάσετε θα δείτε άμεσα αποτελέσματα. 

2 σχόλια:

  1. Μου τον έστειλαν και εμένα και τον δοκίμασα. Είναι πάρα πολύ ωραίος!!! Απευθείας η επιδερμίδα τον "ρουφάει". Ότι πρέπει για τώρα το καλοκαίρι. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι και τον χειμώνα θα είναι χρήσιμο γιατί κάποιες φορές η επιδερμίδα μου παρουσιάζει σκασιματάκια!

      Διαγραφή